Blog

Categories:

Customer Centricity: Jak stworzyć strategię sprzedaży opartą na kliencie?
W dzisiejszym świecie sprzedaży nie wystarczy oferować dobrego produktu lub usługi. Klienci oczekują czegoś więcej – oczekują pełnej personalizacji, rozumienia ich potrzeb oraz indywidualnego podejścia.

Podsumowanie roku 2024 w marketingu: najważniejsze trendy i wyzwania
Rok 2024 okazał się momentem przełomowym w świecie marketingu, pełnym dynamicznych zmian i innowacji.

Jak wdrożyliśmy system MES w MB Pneumatyka – nowy rozdział w zarządzaniu produkcją.
Od dłuższego czasu przyglądałem się wyzwaniom, jakie pojawiały się w obszarze planowania i monitorowania produkcji w MB Pneumatyka. Z jednej strony zależało nam na maksymalnej efektywności, z drugiej – na utrzymaniu najwyższej jakości wyrobów.

Dlaczego obrabiarki marki Star Micronics?
W MB Pneumatyka precyzja, niezawodność i jakość to priorytety, które stawiamy sobie na co dzień. Właśnie dlatego w naszym parku maszynowym od lat dominują obrabiarki wzdłużne marki Star Micronics Ltd..

Kluczowe praktyki w sprzedaży
Transparentne i uczciwe praktyki w sprzedaży to klucz do zbudowania trwałych relacji z klientami. Stanowią podwaliny do zawiązania wieloletniej współpracy, a w efekcie – osiąganie lepszych wyników.

Jak przetrwać kryzys w firmie? Mój przepis na zarządzanie w trudnych czasach
Prowadzenie firmy rodzinnej to nie bułka z masłem, a gdy pojawia się kryzys na rynku, sprawy stają się jeszcze bardziej skomplikowane. W takich momentach najważniejsze jest, żeby zachować zimną krew.